Thursday, January 13, 2011

Här kommer det lite bilder från fårt folkrace läger i sommras.
Det va ett fantastiskt läger fint väder bara ett par rengn skurar
och otroligt varmt.
Ungdomarna körde ca 4 timar varje dag och som instuktör i kör teknik
va Nisse Fransson. Ungdomarna utveklades mycket under dagarna.
Allt funka perfekt enda stora miss ödet va en knäck växellåda på saaben.
Men 13 tim senare va den ute på banan igen.
Några små andra reparationer va det men allt funka bra för övrikt.
Det blir ett nytt läger nu nästa sommar med.
Och så vill jag tacka alla företag som har sponsrat oss så vi kunde genomföra detta läger.

Vi hade ett par föredrags hållare med på lägret, Anni seal kom och berätade om
sinna äventyr och så MHF kom på besök.
Vi hade besök av ett gäng mc gubbar med.

Synn att jag inte har mer bilder att visa men det blev fel på min kamera
på lägret så det blev inga fler tyvär.

Min samanfatning av lägret är. Detta är det bästa jag har gjort det va värt allt arbete.
Hälsningar Stormongulen.




Här är hela läger gänget.

Växellåds dödaren John brum brum Wändal

Knäckt växellåda !!


Erik och Lars


Johan, Andre och Niklas




För väntans fulla läger deltagare.








SMU Sillerud´s bil park.


No comments: